dinsdag 5 oktober 2010

Fatboy® jacket

image004 Verandering is het einde. Vertel mij wat. Grijs is het nieuwe zwart en voordat je het weet, heeft het weer afgedaan. De mode schrijft voor. Wij volgen. Dat is de harde werkelijkheid voor wie cool wil zijn. Het goede nieuws is, dat ik je dekking geef. Het maakt niet uit welke modegril je wil volgen, ik laat me simpelweg om je favoriete Original wikkelen, en waardeer hem op naar het volgende niveau. Ik kan er ook een outdoormodel van maken of vice versa. De mode kan zich maar beter gedragen, want ik houd haar in de gaten.

Meer over mij:

- Ik pas over de Original heen
- Ik ben verkrijgbaar in vele kleuren
- Met mij kan de Original naar buiten
- Ik ben gemaakt van slijtvaste, vochtafstotende stof met een uitstekende kleurechtheid
- Ik ben volledig wasbaar